Rotterdam kleurt de komende weken geel. Daar wordt door de gemeente en de organisatie van de Tour voor gezorgd met onder andere banieren en vlaggen.
Elke straat Op Zuid kan daar een voorbeeld aan nemen. Vooral straten in de buurt van het parcours waar ondernemers en buurthuizen zijn gevestigd, maar ook straten elders ten zuiden van de Maas. De honderdduizenden bezoekers die tijdens de proloog worden verwacht zullen naar verwachting niet de hele dag op dezelfde plek bliijven (behalve als de proloog echt aan de gang is) en willen ontdekken wat er in de omgeving te doen is of te zien valt.
Hier ligt een uitdaging voor de straten. Versier deze met de kleuren van de truien van de Tour (geel, groen, rood-wit en wit). Gebruik ballonnen, slingers, vlaggetjes, vul bloembakken, laat kinderen tekeningen op een deel van de stoep of het plein maken, versier de ramen. De mooiste straten zullen zeker het onderwerp worden van vele opnames van amateur-en professionele fotografen en zo eeuwige roem verkrijgen. Vooral in deze tijd van digitale fotografie en websites zullen ze over de hele wereld te bewonderen zijn.
Ondernemers en buurtverenigingen kunnen de bewoners stimuleren aan deze actie mee te doen. Zelf kunnen ze hun voordeel doen door promotiemateriaal aan de versieringen toe te voegen. Bijvoorbeeld een kaartje aan ballonnen, een vlaggetje met hun bedrijfsnaam en logo. Kortom, vele mogelijkheden om uw onderneming onder de aandacht te brengen.
dinsdag 20 april 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten